Nowy Jeep Wrangler

zł 201 900
Modele
Benzyna - Diesel
200 – 272 KM / 147 - 200 kW
6,5 - 11 (l/100Km)
3
Euro6d-TEMP
Automatyczna

Szczegóły

Informacje o modelu

GOTOWY NA KAŻDĄ POGODĘ

 

Bądź przygotowany na wszystko, co może się przydarzyć. Nowe rozwiązania w zakresie komfortu i wygody w Jeepie® Wranglerze z 2018 roku zostały zaprojektowane z myślą o jeszcze wspanialszych doświadczeniach dla ciebie i twoich pasażerów nie zależnie od spadków i wzrostów temperatury.

 

 

BRAK KOMPROMISÓW

 

Bez względu od tego, czy wybierzesz wytworną Saharę, czy też skutecznego Rubicona, będziesz mógł cieszyć się niezwykłym komfortem i wygodą oraz najnowocześniejszą technologią.

WYGLĄD ZEWNĘTRZNY

 

Na pierwszy rzut oka najnowszy Jeep® Wrangler wygląda znajomo, jednak na każdym kroku, w każdym calu dostrzec można subtelne zmiany i udoskonalenia. Nowy Jeep® Wrangler nadal pozostaje wierny swojemu dziedzictwu i kilkudziesięcioletniej historii, jednocześnie podąża z duchem czasu i pod wieloma względami został unowocześniony.

Pozostaje on wciąż wierny tradycyjnej formule Wranglera: ikoniczny styl, okrągłe, przednie reflektory, legendarny, siedmioszczelinowy grill inspirowany modelem Jeepa® CJ, płaskie poszerzenia nadkoli, demontowany dach i drzwi oraz łatwo opuszczana przednia szyba.

ZAPROJEKTOWANY DLA FANÓW JAZDY W TRUDNYCH WARUNKACH

 

Każdy szczegół nowego Wranglera został zaprojektowany z myślą o maksymalnej funkcjonalności i stylu. Od jazdy terenowej do miejskich przygód. Nie istnieją przeszkody, którym nowy Jeep® Wrangler nie potrafiłby stawić czoła. Z nowymi, mocnymi silnikami i zwiększonym prześwitem, jego bezkonkurencyjne możliwości zawsze pozwolą utrzymać stabilność i podążać własną nie wytyczoną drogą.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego samochodu?

Nadwozie

CIESZ SIĘ JAZDĄ Z OPUSZCZONĄ PRZEDNIĄ SZYBĄ

 

Łatwo składana frontowa szyba w najnowszym modelu Jeepa®Wranglera pozwala doświadczyć frajdy z nieskrępowanej wolności. W celu opuszczenia szyby wystarczy kilka prostych czynności polegających na wykręceniu śrub zabezpieczających.

JAZDA Z OTWARTYM DACHEM

 

Twardy dach, miękki dach, bez dachu lub nowy, elektryczny dach Sky One-Touch™ Power Top. Pełne drzwi lub bez drzwi. Najnowszy Jeep® Wrangler został zaprojektowany by czerpać radość z wolności bez ograniczeń.

Nowy, miękki dach Sunrider®, którego poszczególne elementy łączone są zamkiem błyskawicznym posiada wspomaganie w postaci sprężyn ułatwiające składanie i rozkładanie. Twardy dach Freedom Top® jest o 20% lżejszy niż poprzednie sztywne dachy. Łatwiejsze w obsłudze system zawiasów pozwala na sprawniejszy i szybszy demontaż i montaż drzwi.

 

 

OBRĘCZE KÓŁ I OPONY

 

Wersje nadwoziowe Sport i Rubicon standardowo wyposażone są w zmocnione, odporne na uszkodzenie matowe, czarne poszerzenia nadkoli.

W przypadku modelu Rubicon znalazły zastosowanie obszerniejsze rozwiązania z uwagi na stosowane w standardzie 32-calowe koła wyposażone w opony błotno-śniegowe. Podczas gdy lakierowane w kolorze nadwozia poszerzenia nadkoli są standardem dla modelu Sahara.

 

 

NIESAMOWITE WRAŻENIE Z PRZODU

 

Przednie, okrągłe reflektory Premium LED dostępne są w modelach Sahara i Rubicon, uwydatniają wyjątkowy charakter Jeepa®. Pakiet LED obejmuje światła przeciwmgielne, tylne lampy, a także światła do jazdy dziennej umieszczone na poszerzeniu nadkoli.

 

 

NIEDOSYT Z TYŁU

 

Najnowszy Jeep® Wrangler może być wyposażony w dostępne tylne lampy LED. Pomimo wykorzystania nowoczesnej technologi, wciąż zachowują surowy, prosty kształt od dziesiątków lat wyróżniający pojazdy marki Jeep®.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego samochodu?

Wnętrze

WNĘTRZE PEŁNE PRZYGÓD

 

Wnętrze nowego Jeepa® Wranglera jest wyrazem śmiałości ducha w idealnym zestawieniu z najlepszą jakością, komfortem, bezpieczeństwem i najnowocześniejszymi sposobami komunikacji. Wsiadaj i przygotuj się na wyjątkowe doświadczenie, które na zawsze pozostanie w twojej pamięci.

CAŁKOWICIE NOWE WNĘTRZE

 

Daj się skusić na przejażdżkę życia w zaprojektowanym na nowo wnętrzu Jeepa Wranglera, oferującym całkowicie nowe wrażenia. Nowy wzór siedzeń zapewnia wygodne podparcie i najwyższy stopień komfortu, zaś podgrzewane przednie fotele, wygospodarowana dodatkowa przestrzeń na nogi dla siedzących z tyłu pasażerów, większe podłokietniki, przemyślane schowki i wiele innych zalet sprawią, że każda podróż będzie wyjątkowa.

 

 

SZEROKIE, OTWARTE PRZESTRZENIE

 

Jedną z wiodących zalet każdego Jeepa® Wranglera jest wolność w podróży z otwartym dachem. Pod tym względem w modelu 2018 widoczne jest wiele innowacyjnych rozwiązań w tym nowy, lekki wykonany z laminatu dach Freedom Top®, z łatwo demontowanymi panelami. Nowy, wykonany z lepszego, trwalszego materiału miękki dach Sunrider® z mechanizmem wspomagającym proces otwierania i zamykania.

 

 

PAKUJ SIĘ!

 

Nowy Wrangler jest odzwierciedla tego kim jesteś. Jest wytrzymały, skuteczny i wszechstronny, stworzony na potrzeby każdej ekspedycji, którą planujesz. Do jazdy po drogach i bezdrożach, z zamkniętym i otwartym dachem. Jedyne granice wyznacza twoja wyobraźnia.

Nowy system Trail Rail™System to rozwiązanie zarządzania ładunkiem. Oparte jest na szynach i zaczepach zamocowanych do podłogi przedziału bagażowego i drzwiach. Dostosuj go do własnych potrzeb dzięki akcesoriom od Jeep® Performance Parts.

Uniwersalna siatka Jeep® Utility Grid inspirowana jest taktycznymi plecakami MOLLE, używanymi przez siły zbrojne na całym świecie. Służy ona jako organizer i elastyczny system schowków. Schowaj latarkę, apteczkę lub butelki z wodą tak, aby w razie potrzeby mieć do nich łatwy dostęp.

W tylnej części przestrzeni bagażowej znajduje się ruchomy, wyjmowany panel podłogi, zaprojektowany w celu zakrycia cennych przedmiotów przed wzrokiem innych.

Obszerny schowek przed pasażerem i w podłokietniku wyposażone są w zamki, chroniące dodatkowo wartościowe przedmioty przy zdemontowanym dachu.

 

SOLIDNE DETALE

 

Wszystkie gałki, przyciski i przełączniki przeszły restrykcyjne testy pod względem funkcjonalności. Gumowy materiał wokół dotykowego ekranu Uconnect®, przycisk Start/Stop i przełączniki zostały zaprojektowane z myślą o użyteczności, ergonomii i większej wytrzymałości.

 

 

PODGRZEWANE PRZEDNIE SIEDZENIA I KOŁO KIEROWNICY

 

Dostępne podgrzewane przednie siedzenia oraz podgrzewane koło kierownicy wprowadzają przyjemną wygodę. Jest to jedna z tych funkcji, dzięki którym szybko zapomina się jak można było żyć bez nich. Pokryta skórą, wielofunkcyjna kierownica umożliwia na sterowanie telefonem, funkcjami głosowymi, systemem audio i innymi urządzeniami.

 

 

AUTOMATYCZNA, DWUSTREFOWA KLIMATYZACJA

 

Dostępna w standardzie, automatyczna, dwustrefowa klimatyzacja pozwala także na całkowicie niezależną regulację temperatury dla kierowcy i pasażera zajmującego przedni fotel.

Warstwa lodu na zewnętrznych lusterkach, nie stanowi obecnie kłopotu. Podgrzewane, elektryczne lusterka pomagają roztopić lód, dając lepszą widoczność i większe bezpieczeństwo jazdy. Idealne w razie konieczności wyjazdu wczesnym, mroźnym rankiem lub podczas śnieżnej przygody na czterech kołach.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego samochodu?

Technologia

UJAŻMIJ PRZYSZŁOŚĆ

 

Odkryj najbardziej zaawansowanego technologicznie Wranglera wszech czasów. Nowy Jeep® Wrangler jest w pełni wyposażony w nowoczesny systemy multimedialne i technologiczną przyszłość. Systemy Uconnect czwartej generacji współpracujące ze smartfonami Apple oraz Android, dotykowy ekran o przekątnej 7,0 lub 8,4 cala z funkcją sterowania dwoma palcami oraz wiele więcej aplikacji uprzyjemniających każdą przygodę.

SYSTEMY UCONNECT™

 

Nasze najbardziej zaawansowane systemy Uconnect™ oferują dostęp do informacji pozwalają na bieżącą kontrolę oraz zapewniają połączenie z innymi w dowolnym miejscu na świecie.

 

 

LEPSZE NIŻ ZWYKŁE MOŻLIWOŚCI POŁĄCZEŃ

 

Systemy czwartej generacji Uconnect obejmują radio DAB+, komunikację ze smartfonem, funkcje Drag’n’Drop i pinch-to-zoom, zwiększoną wydajność, szybsze uruchamianie, sprawniejsza przetwarzanie, lepszą reakcję ekranu dotykowego oraz znakomitą jego czytelność dzięki dużej rozdzielczości i jasności.

 

 

OBSŁUGA APPLE CARPLAY®

 

Funkcja Apple CarPlay® umożliwia pełną integrację Twojego iPhone'a z wbudowanym wyświetlaczem i kontrolę systemu. Użyj ekranu dotykowego UconnectTM lub głosu za pośrednictwem Siri® i wykonuj połączenia, zarządzaj muzyką, wysyłaj i odbieraj wiadomości, otrzymuj wskazówki zoptymalizowane pod kątem warunków ruchu drogowego i wiele więcej, a wszystko to z zachowaniem pełnej koncentracji na drodze.

 

 

ANDROID AUTO™

 

Android Auto™ przejmuje kontrolę nad systemem Android w telefonie i integruje go ze znakomitym systemem Uconnect™. Nieskomplikowana nawigacja po ekranie dotykowym oraz funkcja rozpoznawania komend głosowych pomoże dostać się tam, gdzie potrzebujesz, dostarczając niekończący się strumień muzyki z Google Play Music. Pozwól też prowadzić się Google Maps™ i używaj komend głosowych do wykonywania rozmaitych zadań, a wszystko to z zachowaniem pełnej koncentracji na drodze.

 

 

TYLNA KAMERA PARKOWANIA PARKVIEW®

 

Parkuj wygodnie ze wsparciem tylnej kamery parkowania ParkView®. Po załączeniu biegu wstecznego na ekranie wyświetlany jest widok z tyłu pojazdu z dynamicznymi liniami siatki. Za pomocą alertów wyświetlanych na ekranie lub sygnałów dźwiękowych ParkView ostrzeże cię o niezauważonych przeszkodach z tyłu pojazdu.

 

 

PERSONALIZOWANY PANEL WSKAŹNIKÓW

 

Sahara i Rubicon są standardowo wyposażone w 7-calowy panel wskaźników znajdujący się przed kierowcą, umożliwia on indywidualne dopasowanie edytowanych informacji i grafiki. Na ekranie może być zintegrowany z dokładnym systemem nawigacji, edytuje informacje o tytule i wykonawcy utworów, nazwę stacji radiowej oraz wskazuje stan przesyłu danych w czasie rzeczywistym. Panel może też edytować funkcję Off-Road Pages, która dostarcza kierowcy wiele przydatnych wskazań dotyczących jazdy w terenie takich jak: przechył boczny i wzdłużny, wysokość nad poziom morza, współrzędne GPS, układ pracy przeniesienia napędu i wiele więcej.

 

 

POKONAJ BARIERĘ DŹWIĘKU

 

Alpine® Premium Audio System stanowi standardowe wyposażenie modelu Sahara i Rubicon z 12-kanałowym wzmacniaczem o mocy 552 W, ośmioma głośnikami i tylnym subwooferem.System został wzbogacony o aktywną redukcję szumów i laminowaną poprawiającą akustykę przednią szybę.

 

 

SYSTEM MULTIMEDIALNY

 

Miej swój świat zawsze przy sobie, dzięki portom USB umieszczonym na konsoli centralnej oraz pomiędzy fotelami. Wykonywanie połączeń, bez względu na to jak daleko jedziesz, nigdy nie było tak proste.

Podwójne porty USB umieszczone są w module multimediów na konsoli centralnej. Dodatkowy port znajduje się w podłokietniku. Dostęp do kolejnych portów USB możliwy jest z tylnych siedzeń. Dzięki dodatkowemu gniazdu zasilania 115 Volt można z łatwością ładować telefony komórkowe, podłączać urządzenia elektroniczne bez konieczności stosowania przetwornicy.

 

 

PODGRZEWANE, ELEKTRYCZNE LUSTERKA

 

Warstwa lodu na zewnętrznych lusterkach, nie stanowi obecnie kłopotu. Podgrzewane, elektryczne lusterka pomagają roztopić lód, dając lepszą widoczność i większe bezpieczeństwo jazdy. Idealne sprawdzą się w razie konieczności wyjazdu wczesnym, mroźnym rankiem lub podczas śnieżnej przygody na czterech kołach.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego samochodu?

Możliwości

MOC DLA TWOJEJ PRZYGODY

 

Wraz z nowymi silnikami Jeep® Wrangler jest gotowy do jazdy w każdym terenie. Śnieg, skały czy błoto, nie powstrzymają jego wielkości.

 

 

SILNIK 2.2 L diesel z systemem Start-Stop (ESS)

 

Silnik o mocy 200 KM z momentem obrotowym 450 Nn przy 2000 obr./min. Ten wysokoprężny silnik 2.2 l wyposażony jest w technologię MultiJet II generacji, posiada cztery zawory na cylinder, Common Rail z ciśnieniem wtrysku wynoszącym 2000 bar, system Start-Stop (ESS). Współpracuje z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów, zapewniającą najlepsze osiągi w warunkach drogowych i terenowych oraz oszczędność paliwa.

 

 

SILNIK 2.0L GME T4

 

"Silnik o mocy 270 KM z momentem obrotowym 347 Nm przy 4100 obr./min W Jeepie Wranglerze dostępny jest całkowicie nowy 2.0 l benzynowy, turbodoładowany, czterocylindrowy silnik z funkcją Start-Stop, współpracuje on z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów. W celu zoptymalizowania pracy i zwiększenia skuteczności układu napędowego to nowoczesne rozwiązanie łączy w sobie technologie poprawiające wydajność i oszczędzające paliwo."

 

ROCK TRAC®

 

Każdemu entuzjaście jazdy terenowej znany jest legendarny, bezkompromisowy, system napędu 4x4 Rock-Trac®. Standardowo montowany w wersji Rubicon, zwiększa kontrolę nad trakcją i oferuje wyższy moment obrotowy, zapewniając doskonałą skuteczność w terenie. Oczekujesz jeszcze więcej mocnych wrażeń? Wyjątkowo odporna na uszkodzenia skrzynia rozdzielcza NV241-Off-Road dysponująca przełożeniem redukcyjnym 4:1, elektronicznie sterowane blokady przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego Tru-Lok® oraz elektronicznie rozłączany stabilizator przedni są zawsze gotowe do wyzwań.

 

 

COMMAND-TRAC®

 

Kiedy konieczne staje się użycie napędu na cztery koła, standardowo montowany dla wersji Sport i Sahara system Command-Trac® 4x4, ze skrzynią redukcyjno-rozdzielczą NV241 GII, wchodzi do akcji, aby ułatwić wydostanie się z opresji. Command-Trac to sprawdzony system zaprojektowany dla frajdy i swobody poruszania się tam, gdziekolwiek prowadzi przygoda, dysponuje manualnym sterowaniem z niskim przełożeniem 2,72:1 przeznaczonym do rock crawlingu i neutralnym dla łatwego holowania.

 

 

KOLEJNA GENERACJA MOSTÓW NAPĘDOWYCH DANA 44

 

Górując nad innymi, Jeep® Wrangler Rubicon jest wyposażony w przednią i tylną oś Dana® 44. Półosie są tutaj solidniejsze a obudowy mostów grubsze, a wszystko to celem zapewnia wysokiej wytrzymałość, sztywności i trwałości. Rock-trac® z Tru-lok® Wrangler Rubicon jest wyposażony w elektroniczne sterowane blokady dyferencjałów Tru-Lock®. Aktywowane za pomocą przełącznika znajdującego się na frontowej desce w celu zapewnienia maksymalnej przyczepności i zadanej poprawnej trakcji. Aktywne rozłączanie stabilizatora Dostępny tylko w Jeepie ® Rubicon system umożliwia automatyczne rozłączanie drążka stabilizacyjnego, podczas jazdy z prędkością poniżej 30 km/h w trybie 4LO. Przednia oś dzięki temu może niżej opadać zwiększając artykulację zawieszenia i skok koła nawet o 25%. A wszystko to, aby sprostać wyzwaniom terenowym.

 

 

KĄTY KTÓRE DEFINIUJĄ KLASĘ

 

Nic nie stanie pomiędzy Wranglerem a przygodą, gdy ten dysponuje prześwitem wynoszącym 252 mm, kątem natarcia wynoszącym odpowiednio 36°, katem rampowym 20,8° i zejścia 31,4°.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego samochodu?

Bezpieczeństwo

NAJBEZPIECZNIEJSZA DROGA DO PRZYGODY

 

Nowy Jeep® Wrangler jest w pełni wyposażony w dostępne w standardzie i opcjonalnie funkcje bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego, zaprojektowane, abyś mógł z całym spokojem cieszyć się jazdą w dowolnym terenie i w każdych warunkach.

 

 

PRZYGODY Z ODPOWIEDNIĄ PRĘDKOŚCIĄ

 

Aktywny ogranicznik prędkości oraz tempomat współpracują ze sobą, pomagając w utrzymaniu prędkości zgodnej z przepisami.

 

PONAD 65 DOSTĘPNYCH SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA

 

Najnowszy Jeep Wrangler wyposażony jest w chroniące Ciebie i Twoich towarzyszy systemy bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego, wśród których znajduje się system monitorowania martwego pola, system wykrywania obiektów na drodze cofania, tylna kamera Parkview™ z dynamicznymi liniami siatki, przednie i tylne czujniki parkowania, elektroniczny system kontroli toru jazdy, układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS), asystent hamowania awaryjnego, cztery standardowe poduszki powietrzne, konstrukcja nadwozia na ramie i wiele więcej.

 

 

POMOCNA DŁOŃ DLA ZACHOWANIA STABILNOŚCI

 

Elektroniczny system kontroli toru jazdy to niezwykle zaawansowany układ zaprojektowany w celu ułatwienia kierowcy utrzymania kontroli nad pojazdem w każdej sytuacji. W chwili wykrycia nadsterowności lub podsterowności system aktywuje hamulce poszczególnych kół i zgodnie z potrzebami kontroluje przepustnicę, przywracając stabilność pojazdu. Elektroniczny system przeciwdziałający przewróceniu się pojazdu poprzez hamowanie przeciwdziała przewróceniu się samochodu w chwili wykrycia takiego zagrożenia, zmniejszając w ten sposób prawdopodobieństwo wypadku.

 

 

JESZCZE LEPSZA SKUTECZNOŚĆ HAMOWANIA

 

Jeep® Wrangler oferuje system kontroli trakcji ze specjalną kalibracją do jazdy w trybie 4LO, system wspomagania hamowania oraz układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS), które zwiększają poziom kontroli nad pojazdem i skracają drogę hamowania na suchej lub śliskiej nawierzchni. System kontroli stabilności przyczepy System kontroli stabilności przyczepy będący częścią elektronicznego systemu kontroli toru jazdy pomaga w utrzymaniu toru jazdy i kontrolowaniu wszystkiego, co holujesz.

 

 

BEZPIECZEŃSTWO PODCZAS PARKOWANIA

 

Odkryj jak łatwe jest parkowanie z dostępnymi systemami parkowania Wranglera, które sprawiają, że wjeżdżanie i wyjeżdżanie z miejsc parkingowych jest proste jak to tylko możliwe.

 

 

TYLNA KAMERA PARKVIEW®

 

Podczas cofania na polu namiotowym, opuszczania łódki lub parkowania, tylna kamera ParkView® z dynamicznymi liniami siatki wyświetla obraz z tyłu pojazdu na dotykowym ekranie Uconnect® ułatwiając ten manewr.

 

 

SYSTEM WYKRYWANIA OBIEKTÓW NA DRODZE COFANIA I ASYSTENT PARKOWANIA TYŁEM

 

System wykrywania obiektów na drodze cofania jest przydatny podczas wycofywania z miejsc parkingowych, kiedy inne pojazdy zasłaniają widok. Po włączeniu wstecznego biegu czujniki skanują przestrzeń z tyłu samochodu w poszukiwaniu pojazdów i/lub obiektów przecinających twoją drogę, zaś system ostrzega kierowcę za pomocą ikon widocznych w zewnętrznych lusterkach.
Czujniki umieszczone w tylnym zderzaku wykrywają przeszkody znajdujące się z tyłu pojazdu. W razie zbliżania się samochodu do potencjalnego zagrożenia podczas parkowania równoległego lub wjeżdżania tyłem na miejsce parkingowe, system momentalnie wysyła sygnał dźwiękowy, ostrzegający o przeszkodzie.

 

 

SYSTEM MONITOROWANIA MARTWEGO POLA

 

Poprzez nieustanne monitorowanie odległości twojego samochodu od innych pojazdów system monitorowania martwego pola pomaga w utrzymywaniu bezpiecznej odległości pomiędzy pojazdami. W razie znalezienia się pojazdu w martwym polu z boku lub z tyłu, kierowca jest powiadamiany o tym fakcie za pomocą ikon wyświetlanych w lusterkach bocznych oraz sygnału dźwiękowego.

 

 

MOC I SIŁA

 

Wytrzymałość na boczne uderzenia oraz sztywność pojazdu została zwiększona dzięki zastosowaniu stali o wysokiej wytrzymałości, z której wykonany został słupek B oraz podwozie pojazdu. Pomiędzy szeroko rozmieszczonymi elementami ramy miejsce znalazł zbiornik paliwa montowany centralnie pomiędzy kołami dla większego bezpieczeństwa, osłonięty płytą o grubości 2,5 mm, co zapewnia większe bezpieczeństwo podczas jazdy terenowej.

 

 

BEZKLUCZYKOWY SYSTEM DOSTĘPU I URUCHAMIANIA POJAZDU KEYLESS ENTER-N-GO™

 

System wykrywa obecność elektronicznego kluczyka w pobliżu drzwi i pokrywy bagażnika, pozwalając na otwieranie / zamykanie drzwi i bagażnika bez konieczności naciskania przycisku na kluczyku elektronicznym.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego samochodu?
Przetestuj
Nadal nie jesteś zdecydowany? Przetestuj!
Kup
Wybrałeś samochód? Kup już teraz lub poproś o ofertę.
Sfinansuj
Zapoznaj się z oferowanymi sposobami finansowania.

Wyposażenia